یکی از خبرهای مهمی که امروزه در رسانه ها و سایت های خبری و تحلیلی زیاد شنیده می شود خبر سرقت و دزدی  است, سرقت ها و دزدی هایی که کاملا با آنچه در ذهن شما نقش بسته است متفاوت است, چرا که این دزدها نه به دنبال پول شما هستند و نه به دنبال اتومبیل شما و نه هیچ چیز دیگر.

 این سارقین مسلح, دزد هایی هستند که قصد دارند  یکی از حیاتی ترین اجزاء زندگی را از تو بگیرند, دزد هایی که قصد ربودن چشم های معصوم و پاک تو را دارند, چشم هایی که یک عمر با آنها از شدت عشق و علاقه به خداوند گریه کردی و قطرات مروارید گونه آن بر گونه هایت مانند آبشاری زیبا جریان پیدا کرد,یک عمر به خاطر نگاه محبت آمیز به پدر و مادر خود با آنها عبادت کردی و یک عمر صفحات زیبای قرآن را ورق زدی و آیه های طلایی آن را نگاه کردی.

 این سارقین  به چشم های پاک و معصوم تو حسادت می کنند و می خواهند پاکی و عصمت را از چشمان تو بدزدند و چه جنایتی بالاتر از سرقت عصمت و پاکی از چشم های شما؟

دزد هایی که تا دندان مسلح شده اند تا به هر نحوی پاکی و عصمت را از چشمان تو سرقت کنند, چرا که آنها به خوبی می دانند که اگر پاکی و عصمت از  چشم های تو دزدیده شود, به راحتی می توانند همه اجزاء و جوارح تو را به تاراج ببرند و با این کار نام خود را به عنوان بزرگترین قاچاق چیان اعضاء و جوارح انسان در تاریخ ثبت کنند .

اگر کمی به خود نیایی و زرنگ نباشی زود تر از آنچه که حتی فکرش را بکنی دزد ها به سراغ تو هم می آیند و همه هستی  تو را نیز به تاراج می برند ,به همین جهت است که خداوند متعال در سوره نور صراحتا هشدار می دهد که مواظب این سارقین باشید و با تمام تلاش و کوشش با آنها مبارزه کنید :

قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى‏ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبیرٌ بِما یَصْنَعُون: به مردان با ایمان بگو: «دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند، که این براى آنان پاکیزه‏تر است، زیرا خدا به آنچه مى‏کنند آگاه است.

پس  مواظب با ارزش ترین  اعضاء و جوارح خود یعنی چشمانت  باش و اگر  برای مدتی چشمان پاک و معصوم شما به سرقت رفته سریعا و همین امروز چشم های خود را پس بگیر,و گرنه به  زودی نوبت به سرقت بقیه اعضاء و جوارح تو فرا می رسد.